השכרת ציוד הגברה

מהם מערכת סאונד והגברה? ‏

מהם מערכת סאונד והגברה? ‏

ציוד הגברה כולל סדרה של מעגלים המעלים את הצליל של אות. ניתן להתאים את המעגלים להפקת הצליל הרצוי. לדוגמה, מיקרופון יכול לשפר את הצליל של שיר. רמקול יכול לשפר את הצליל של קונצרט. ציוד הגברה יכול לשמש גם להגברת הצליל של מערכת קול.

הרווח של המגבר מתאר כמה הוא יכול להגביר את אות הקלט. אם אות הכניסה הוא וולט אחד, הרווח הוא 50, בעוד שלאות של מגהרץ אחד יהיה רווח של 100. ציוד הגברה זה משפר את איכות הקול מבלי להוסיף רעש או אפקטים לא רצויים אחרים.

בנוסף לתגובת התדר, ניתן להשתמש בציוד הגברה כדי להגדיל את כמות הכוח שאות יכול לספק. שפופרות ואקום כבר אינן בשימוש נרחב, אבל הן עדיין משרתות תפקיד חשוב מאוד במשדרי רדיו ובמעגלי בקרה של HVDC. כמה חברות עדיין מייצרות שפופרות ואקום ליישומים אלה. להלן מספר סוגים נפוצים של ציוד הגברה. ברגע שהחלטת איזה סוג של ציוד אתה צריך, אתה יכול להתחיל לחפש ספק.

רווח כוח של מגבר נמדד בדציבלים. צריכת הכוח של מגבר מתבטאת בדרך כלל ביחס בין כוח הכניסה לכוח היציאה. מספר גבוה יותר אומר המגבר יש כוח גבוה יותר, ונמוך יותר הוא בעל עוצמה נמוכה יותר. למגבר טוב צריך להיות גם שיעור עיוות נמוך.

מגברי שמע מעלים אותות אודיו עם תדרים שנופלים בין עשרים אלף Hz. השמיעה האנושית מוגבלת לכ- 20 אלף הץ, כך שניתן להשתמש במגברים אלה כדי לשמוע קולות ממרחק. מגברי אודיו פופולריים גם במערכות תיאטרון ביתיות ובהופעות מוזיקה. הם יכולים לשמש גם לייצור תדרים בלתי נשמעים.

המגבר הנפוץ ביותר כיום הוא מגבר טרנזיסטורים. לטרנזיסטורים תפקיד מכריע בקביעת הרווח של מגבר. טרנזיסטורים טיפוסיים המשמשים במגברי טרנזיסטורים הם טרנזיסטורים של צומת דו-קוטבי ותחמוצת מתכת. סוגים אחרים של מגברים משמשים בתעשיית הרדיו והטלוויזיה ובכלי בקרה אלקטרוניים. משתמשים בהם גם במגברי שמע ובמערכות כתובת ציבוריות. אם אתה צריך להגביר את עוצמת האות, מגבר טרנזיסטור עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר.

בנוסף למיקרופונים, ניתן להשתמש במגברי שמע גם באולמות קונצרטים. הם בדרך כלל מכשירים קטנים ופשוטים המגבירים את הקול ומעבירים את התוצאות לאוזני המשתמש. מגברי שמע מורכבים בדרך כלל ממיקרופונים, רמקול, בקר נפח ומקור כוח.

סוגים שונים של ציוד הגברה משתמשים בעיצובים שונים. סוגים מסוימים של מגברים מסווגים כמגברי כוח בתדר נמוך, מגברי כוח RF ומגברי אותות קטנים. גישת העיצוב של התקנים אלה מבוססת ברובה על מאפייני האות שהם אמורים להגביר. לסוגים שונים של מגברים יש יעילות ותפוקות חשמל שונות.

אם אתם משתמשים בציוד הגברה בכיתה, חשוב לשקול את מדיניות ה-ESE של המחוז. הוא עשוי להכיל קווים מנחים ספציפיים על החלפת הגברה ותחזוקה. בנוסף לזה, יש לשמור ציוד הגברה במקום מאובטח למטרות בטיחות. אם יש לך תלמיד עם לקות שמיעה, אתה צריך לשקול להשקיע במיקרופון לילד שלך.

ציוד הגברת קול לא יכול לשמש בפארקים או על זכות הדרך הציבורית. בנוסף, עליך להשיג היתר לפני שתשתמש בציוד שלך. הצליל מציוד הגברת הקול שלך לא אמור לעלות על 50 דציבלים בגובה 50 רגל. זה צריך להיות תחת אותם גבולות בלילה.

דוגמה למכשיר הגברה נקראת גאו שיאו לו נה. דוגמה נוספת היא מכשיר ההגברה של קונג ליי. המכשירים האלה הם מגברים לינאריים בעלי יעילות גבוהה. ישנם שני סוגים שונים של מגברים, ולכל אחד יתרונות וחסרונות.

ציוד הגברה יכול לשמש רק בתוך בניינים היכן שהוא מותר. אם אתה צריך להשתמש בציוד בבניין אחר, אתה צריך לקבל אישור מהאוצר. במקרים מסוימים יכול האוצר לוותר על הכלל ולהפוך מקום נוסף לשימוש בציוד להגברת הקול. הפרה של חוק זה עלולה לגרום לסנקציות לפי החוק המנהלי או אפילו לאישומים פליליים.

Share this post