טיולים

כיצד לקבוע טיול מאורגן לאיסלנד

כיצד לקבוע טיול מאורגן לאיסלנד

כדי להימנע מביטולים ועיכובים, חשוב לתכנן את הסיור שלך באיסלנד מראש. רשת האוטובוסים המקומית, סטרטו, מציעה שירותים ברחבי רוב האי, כולל אוטובוסים ליליים. מומלץ להזמין כרטיסי אוטובוס מראש. חברות פרטיות כמו Rykjavik Excursions מספקות העברות לשדה התעופה דרך טוס זול ותחבורה ליעדי תיירות ברחבי איסלנד.

יש הרבה דברים שאפשר לעשות באיסלנד, כמו צפייה בלווייתנים, טיולים או סיורי קרחונים. אתה יכול לתכנן סיור של 10 ימים שמכסה את מעגל הזהב, הלגונה הכחולה, והחוף הדרומי. אם אתה רוצה לחקור את הפיורדים הצפוניים והמערביים, תצטרך לפחות שבועיים. חשוב לתכנן מראש את המסע שלך ולזכור שלכל מדינה יש תנאי מזג אוויר משלה.

יש הרבה דברים לעשות באיסלנד. במהלך החורף, אתה יכול לבקר את הזוהר הצפוני. שמש חצות עושה את זה בלתי אפשרי לראות את הזוהר הצפוני במהלך הקיץ. אפשר גם לטייל בקרחונים או בקרחונים, אבל הפעילויות האלה אסורות בקיץ כי הקרח נמס מה שהופך אותם לבטוחים. את צריכה גם להיות מודעת לכך שהתחבורה הציבורית של איסלנד לא מוגשת היטב. אתה לא יכול להגיע לאיסלנד ברכבת, אז תצטרך לנסוע ברחבי המדינה.

אם אתה לא מרגיש בטוח לגבי תכנון הטיול שלך בעצמך, אתה יכול לשכור חברת סיור שמטפלת בכל הפרטים בשבילך. חברת סיור יכולה לספק נהג. אתה יכול גם לתפוס טרמפים ברחבי המדינה. עם זאת, תצטרך סבלנות. זרימת המכוניות קטנה, ואתה לא יכול לתכנן את הנסיעה שלך בעצמך.

אלא אם כן אתה נוסע עם קבוצה, סיור יהיה קל יותר בשבילך לתכנן ולבצע. אתה יכול לראות את רוב המראות בטיול יום. אבל האזור הצפוני/מזרחי של איסלנד, או הפיורדים המערביים, ידרוש מסע ארוך יותר. עדיף לתכנן את הסיור שלך היטב מראש כדי להימנע מבעיות. אתה צריך לשקול מה האפשרות הטובה ביותר בעת הזמנת ותכנון סיור.

להגיע לאיסלנד ברכב זו דרך נהדרת לחקור את המדינה. בין אם אתה מעדיף לנהוג או לשכור חברת סיור, טיול יומי יעזור לך להימנע מכבישים צפופים ולהבטיח שתגיע למקומות שאתה רוצה לראות. ביקור במעגל הזהב והלגונה הכחולה ייקח בערך יום. אפשר גם לבלות עד שבוע בפיורדים במערב ובצפון.

למה לצפות כאשר עושים טיול לאיסלנד?

למרות שהסיורים ביום יאפשרו לכם להגיע לרוב המראות באיסלנד ביום אחד, הם לא אידיאליים אם אתם רוצים לחוות את התרבות והטבע של האי על אופנוע. יתר על כן, טיול יום ייקח לך לפחות 15 שעות כדי לראות את רגעי השיא של האי, אבל טיול לאיסלנד ייקח אותך לחלקים המרוחקים ביותר של המדינה. אז, אם אתה אופנוען, סיור אופניים הוא הבחירה הטובה ביותר בשבילך.

סיור מאורגן הוא אפשרות נוספת לטיול באיסלנד. אמנם מפתה לתפוס טרמפים באיסלנד, אך יש סיכונים ויתרונות באפשרות זו. אפשר לתפוס טרמפים מרייקיאוויק למעגל הזהב המפורסם והחוף הדרומי. חשוב לזכור שזה ייקח קצת זמן להגיע לכל המקומות שאתה רוצה לבקר.

אתה יכול גם לשכור מדריך ואופנוע לסיור אופנועים באיסלנד. הרוכב יוכל ללמוד את השפה ולנווט בארץ בכוחות עצמו. החוויה של הרוכב תהפוך את המסע ליותר מתגמל עבורו. סיור אופנועים באיסלנד הוא יקר. למרבה המזל, ישנן דרכים אחרות לחוות את האטרקציות הרבות של האי. אתה יכול להיות מסוגל לשכור מכונית אם יש לך אחד.

Share this post