השכרת האמרים, לימוזינות ומוניות

כיצד לבחור מונית בירושלים?

כיצד לבחור מונית בירושלים?

כאשר אתה מתכנן לנסוע לירושלים, זה מרתיע למצוא מונית. מערך התחבורה של ירושלים הוא עצום, ומוניות יכולות להיות יקרות. למרבה המזל, ישנן מספר אפשרויות לשירותי מוניות הנוחות והזולות. למטה, תמצאו את שלושת הראשונים. ואל תשכח לקבל ציטוט בחינם. אחרי הכל, זו הדרך הטובה ביותר למצוא את העסקה הטובה ביותר. בנוסף לציטוט חינם, שירותי המוניות בירושלים זמינים 24/7!

המחיר של מונית בירושלים יקר יותר מהמחיר באתר אינטרנט. הנסיעה במוניות בירושלים מחושבת בזמן ובמרחק. הזמן נלקח כדי לכסות את המרחק המקביל למחיר. עם זאת, קיימים הבדלים בין הנסיעה במונית לבין הנסיעה המוצעת על ידי שירותי ההסעה המתחרים. זאת משום שעלות המונית שונה מזו של אובר וליפט.

כאשר מסמנים מונית, ההליך הוא לא אותו הדבר בניו יורק. תושבי ניו יורק מרימים יד ימין ומחזיקים עיתון. בישראל, לעומת זאת, נהגים מרחיבים את ידיהם ומצביעים כלפי מטה ומכוונים לזווית של 45 מעלות. חשוב לדעת מה תעריף המונית של העיר שלך הוא כך שאתה יכול לקבוע מה אתה תהיה לשלם לפני שאתה מקבל במכונית. באפשרותך גם לבדוק אם לנהג יש תעריף קבוע בעת קריאה למונית.

ברגע שתמצא את המקום הטוב ביותר לעצור מונית בירושלים, תוכל להזמין מקום. יש כמה חברות מוניות מקומיות בירושלים שאתה יכול להשתמש כדי לקבל מונית. יש גם מוניות בחזית של בתי מלון גדולים רבים ובניינים אחרים. אם תזמין מונית מראש או תשתמש בדרגה הרשמית, תוכל להבטיח את השירות הטוב ביותר. בנוסף להזמנת מונית מראש, אתה יכול גם לקבל קבלה ולשלם באמצעות כרטיס אשראי.

רוב הישראלים נוסעים במונית כשהם רוצים לנסוע. בעת שכירת מונית, לוודא לבקש את המונה. נהגי המוניות הישראלים חייבים לרוץ מטר, אז אל תשכחו להשאיר את העיניים פקוחות! אם אין לך מזומן בכיס, אתה יכול לנהל משא ומתן על תשלום לפני העלייה למונית. אבל תזכרו, לא נהוג לתת טיפ לנהגי מוניות ישראלים. אם אתה לא רוצה לעשות את זה, אל תפחד להשתמש בשירות רכב פרטי.

לפני שתבחר מונית, תוודא שיש לה לוחית רישוי צהובה. זה יאפשר לך לנסוע לאזור א 'של בית לחם. שם, אתה יכול לשכור נהג מונית ערבי שמכיר את האזור, או שאתה יכול פשוט ללכת. ברגע שאתה מגיע לבית לחם, קח מונית צהובה חזרה לירושלים. הם יחכו לך. אחרי העלייה למטוס, אתה יכול לקחת כל מונית ירושלמית למחסום, או ללכת במשך חצי שעה.

ירושלים מחולקת לשני חלקים עיקריים: העיר העתיקה והעיר המערבית. החלק המערבי הוא ברובו יהודי ונראה כמו עיר אירופאית מודרנית. המזרחי הוא ברובו פלסטיני ושייך לגדה המערבית. בשני החלקים יש אתרים היסטוריים, כולל ויה דולורוזה (הנתיב האחרון של ישו) והעיר העתיקה. אם אתה מחפש טיול לעיר העתיקה, לוודא לבדוק את הקיר ויה דולורוזה, מסלול הרחוב הידוע לשמצה שמציין השעות האחרונות של חייו של ישו.

לקחת מונית בירושלים יכול להיות רעיון נהדר אם אתה מבקר בעיר בתקציב. קשה לנווט בעיר, וקשה למצוא מסעדה פתוחה או חנות. אז, לתכנן את הנסיעה שלך לישראל עם תחבורה בראש, ואתה תהיה שמח שעשית. בינתיים, אתה יכול להירגע וליהנות מהמראות. אחרי הכל, אתה תהיה בירושלים!

פרטים נוספים: מחירון מוניות בירושלים

Share this post