טיולים

כיצד לבחור את טיול הספארי הטוב ביותר באפריקה

כיצד לבחור את טיול הספארי הטוב ביותר באפריקה

מתכנן את הספארי שלך באפריקה? חשוב שתשקול את התקופה של השנה. בעוד שיש מספר עונות, שתיים חשובות במיוחד לצפייה בחיות בר. האזור מאופיין בצמחייה דלילה, מה שהופך את העונה היבשה לנדירה. בתקופה זו של השנה, סביר יותר שבעלי החיים לא יהיו פעילים וילחמו למען הישרדות. זה גם הזמן הכי סביר בשנה לנסוע. במהלך תקופה זו, אתה יכול לצפות פחות קהל וצפייה טובה יותר במשחק.

מתי הזמן הטוב ביותר של השנה לבקר באפריקה הכל תלוי בהעדפות האישיות שלך. אתם תרצו לבקר במדינות עם עונה יבשה. אתה יכול גם לנסוע בעונת הגשמים תלוי לאן אתה הולך. זה תואם לעונות החורף של האזור. מכיוון שיעדי הספארי נמצאים בחצי הכדור הדרומי, הם חווים עונות מנוגדות לאלה בצפון אמריקה. כמו כן, להיות מודע לדפוסי הנדידה של בעלי חיים. דוגמה אחת היא הנדידה הגדולה. יבשת אפריקה היא ביתם של אלפי מינים, מה שאומר שאפשר לצפות לזהות את היצורים המלכותיים האלה בזמן שהם בספארי.

כאשר אתה בוחר את יעד הספארי שלך, תן דעתך לתקופה בשנה ולתנאי מזג האוויר. הזמן הטוב ביותר לבקר בפארקים לאומיים יהיה תלוי באקלים ובעונה. נסה לתכנן חופשה בתקופה הכי חמה בשנה. מזג האוויר יהיה נעים יותר בקיץ. אתה יכול לתכנן הספארי שלך לחפוף עם עונת הגשמים לאלה באזורים קרים יותר. כשאתה בספארי, תדאג לקחת יום חופש כדי להירגע. אתה צריך גם לשקול את המיקום וההיסטוריה של מפלי ויקטוריה כאשר מתכנן ירח הדבש שלך.

מתי הזמן הטוב ביותר לנסוע לאפריקה הזמן של השנה יקבע מתי אתה יכול לנסוע למדינות מסוימות. העונה היבשה היא הזמן הטוב ביותר לבקר בארץ, שהיא מנוגדת לחודשי החורף של צפון אמריקה. אבל אתה צריך גם לקחת בחשבון את הדפוסים של נדידת בעלי חיים כמו בעלי חיים רבים לנדוד בשלב זה. נדידה זו בולטת ביותר בקניה ובטנזניה. זה לא משנה אם זה הטיול הראשון שלך לאפריקה.

כאשר מתכננים ספארי תצטרכו להחליט איזה מין של חיות בר תרצו לראות. לדוגמה, תרצו להימנע מלראות את נדידת הגנו הגדולה ביולי ובטנזניה, בעוד שתהיה לכם הזדמנות לראות עדרים מסיביים של פילים בסוואנות של מזרח אפריקה. אתה גם תראה את ”חמש הגדול”, שהוא הפיל, בטיול שלך.

שיקולים נוספים כאשר מתכננים טיול ספארי באפריקה:

משך הנסיעה שלך הוא שיקול חשוב נוסף. אפשר לבלות את כל ירח הדבש במקום אחד כדי לחוות באופן מלא את המראות, הצלילים והתרבות של המדינה. אתה יכול לבחור ספארי קצר יותר לאלה עם לוח זמנים צפוף. אתה לא צריך למהר בזמן שאתה באפריקה. בתוך זמן קצר, תוכל לראות את הטוב ביותר של אפריקה.

בעוד התקופה המדויקת של השנה חשובה, הזמן הטוב ביותר לצאת לספארי באפריקה תלוי במידה רבה ביעד. עדיף שתתכנן את הטיול שלך בעונת היובש. העונה היבשה מציעה את ההזדמנות הטובה ביותר לבקר במדינות אפריקאיות. האקלים, החיות והשטח הם גם שיקולים חשובים. האקלים במדינה הוא מאוד מגוון כדי להיות בטוח שאתה בודק את התחזית.

מזג האוויר והאקלים חשובים, לכן בחירת הזמן הנכון של השנה לנסוע היא קריטית. תוודא שאתה עובר על המידע שלך לפני הנסיעה לפני שאתה יוצא לטיול. למרות הספארי שלך יהיה בלתי נשכח, לוודא שיש לך את כל המסמכים הדרושים. עבור כמה מדינות, תצטרך ויזה כדי להיכנס למדינה. אורך הטיול שלך ישתנה בהתאם למדינה.

למידע נוסף, הקליקו: ספארי באפריקה למשפחות: safaricompany.co.il

Share this post