תיירות ונופש

חופשה בצפון איטליה

חופשה בצפון איטליה

אם מעולם לא נסעת לאיטליה, אולי לא חשבת על חופשה בצפון איטליה. אזור זה של איטליה מציע מגוון רחב של נופים טבעיים וערים מקסימות, כמו גם מורשת תרבותית עשירה ומטבח טעים. אזור זה הוא גם מקום נהדר ליהנות ממערכת התחבורה הציבורית הנרחבת של המדינה ומגוון של מזג אוויר. כאן תוכלו למצוא שפע של פעילויות ודברים לעשות, כולל ביקור בערים היפות של החוף הליגורי והעיירות היפות של ימי הביניים.

האקלים בצפון איטליה קר יותר מאשר בערים בדרום איטליה, אך הטמפרטורות עדיין חמות בשלהי האביב ובתחילת הקיץ. החורפים קרים יותר בצפון איטליה, אך יש שלג בשפע באזורים הרריים. זה גם זול יותר לבקר באתרי הסקי האלה מאשר במדינות שכנות. עבור נוסעים המעוניינים לבקר בצפון איטליה, יוני וספטמבר הם הזמנים הטובים ביותר לבקר בהם. שני החודשים האלה הם זמנים נהדרים כדי לקבל סיור נעשה בלי להילחם תורים ארוכים והמון.

אם אתם רוצים לחוות סגנון שונה של חופשה איטלקית, קחו בחשבון סיור של חמישה כוכבים בצפון איטליה. תישארו במגורים מפוארים בכל האזור, ותבקרו גם באזור האגמים האיטלקיים המפורסמים, כולל בלאג 'יו וטרמזו. אתה גם תבקר בערים כמו בולו, ונציה, וורונה. בזמן שאתה שם, תהיה לך את ההזדמנות לטעום אוכל צפון איטלקי אותנטי וליהנות סיורים פרטיים לאחר שעות של מרכזי העיר המפורסמים.

למרות העובדה שבאיטליה יש 20 אזורים, האזורים הצפוניים והדרומיים ניתנים לזיהוי בקלות על ידי המאפיינים הייחודיים שלהם. תגלה שהצפון איטלקים נהנים מהתלוצצות ידידותית עם הדרומיים, ולהיפך. בין אם אתה מחפש חופשה שקטה או הרפתקה שואגת, אתה בטוח למצוא משהו שיתאים לאינטרסים שלך. אם אתה מחפש מילוט רומנטי, לשקול לבלות בצפון איטליה.

אם אתה אוהב טבע, צפון איטליה היא מקום נהדר לטייל בו. ישנם הרים ועמקים בכל האזור, כולל הדולומיטים. אתר מורשת עולמית נוסף של אונסק "ו, הדולומיטים הם מקום מושלם לרכיבה על אופני הרים. אזור זה מציע נוף מדהים של הרי האלפים, והעמקים שמסביב מנוקדים בעיירות קטנות. אתה אפילו יכול לשכור אופני הרים ולקחת אותו לסיור בהרים האלה.

ונציה ידועה בשם ”העיר הצפה”, ומלון קה סגרדו בוונציה הוא הבסיס המושלם לחקר העיר. מוניות מים פרטיות יקחו אתכם במעלה ובמורד התעלה הגדולה, מה שיאפשר לכם לראות את בזיליקת סנט מארקט. וברגע שאתה חוזר למלון שלך, אתה יכול לקחת את הרכבת או אוטובוס לכפרים סמוכים.

אם אתה אוהב אדריכלות, שקול לצאת לסיור בצפון איטליה. סיור הערים האיטלקיות הגדולות מתחיל במילאנו ועובר מערבה לפירנצה, חוף אמלפי, וונציה. בזמן שאתה בערים האלה, יהיה לך מספיק זמן חופשי לחקור בעצמך. בנוסף להיותו מוקף יופי, האזור הוא גם בר השגה, עם טיסות, מסי תעופה, עודפי דלק ודמי עזיבה כלולים כולם במחיר.

אם רומנטיקה היא הקטע שלך, שקול הפסקה רומנטית בעיר ורונה. רומיאו ויוליה של שייקספיר נקבעו בעיר הזאת. בקר בבית ג 'ולייט, שם נולדה ג' ולייט האמיתית. ותוודא שתבקר בבזיליקת סן זנו מג 'ורה, הכנסייה שבה גילמה את דמותה המפורסמת של שייקספיר. בין אם אתה חובב היסטוריה או משוגע תרבות, ורונה בטוח להשאיר אותך עם רושם תמידי.

דרך נהדרת לבלות מספר ימים בצפון איטליה היא לבקר ברימיני, עיירת חוף קוסמופוליטית המפורסמת בחופיה ובמזון המצוין. אתה יכול לבלות יום על החוף או להתמכר לטיול חיי לילה. יש מספר בניינים היסטוריים לבקר בהם, כמו גם אקווריום בו ניתן לראות דולפינים ויצורי ים אחרים. בזמן שאתה באזור, אתה רוצה לבלות קצת זמן בכל עיר.

פרטים נוספים בלינק: סלקטד

Share this post