אלכוהול

היכן למצוא חנות אלכוהול

היכן למצוא חנות אלכוהול

יש הבדל בין אלכוהול ליקר. מכירת סוגים מסוימים של משקאות אלכוהוליים בארצות ־ הברית מוסדרת על ־ ידי ממשלת המדינה. במדינות מסוימות, חנויות המשקאות מנוהלות במדינה בזמן שאחרות פועלות באופן פרטי. למדינות איי-בי-סי אין אפשרויות אחרות. התיקון ה-21 לחוקת ארה "ב מאפשר למדינות להסדיר את האלכוהול. אולם החוקים משתנים מאזור אחד למשנהו. ארצות הברית בדרך כלל מתווה אילו משקאות אלכוהוליים ניתן למכור בחנויות משקאות מיוחדים ואתרים.

חנויות המשקאות של קוויבק בבעלות הממשלה. במחוז יש מדיניות הדורשת כי בירה ויין הנמכרים בערוצים פרטיים חייבים להתבצע בקוויבק, בעוד משקאות נמכרים בחנויות בבעלות ממשלתית חייבים לבוא מהמחוז. ה-Societe des alcools du Quebec, המפיץ היחיד של בירה או יין בקנדה, אחראי להפצה. בססקצ 'ואן, חנויות ממשלתיות ובתי מלון מורשים למכור אלכוהול. ממשלת הפרובינציה אפשרה מכירת משקאות חריפים בחנויות אלכוהול פרטיות מאז ההפרטה.

האלכוהול והבירה הם שני סוגי המשקאות, אך המונח ”רוח” מתייחס למשקאות אלכוהוליים בבקבוקים. דוגמאות כוללות את אמרטו, אפרסק שנאפס ופרנט ברנקה. משקאות אחרים עשויים להכיל אלכוהול, אך הוורידים שלהם יהיו נמוכים יותר מהרוחות המסורתיות. ניתן לצרוך את רוב המשקאות מחוץ לשטח. אלכוהול הוא מונופול באזורים מסוימים. המונח ”חנויות רוח” בארצות הברית חל רק על סוגי חנויות מעטים.

רוח יכולה להתייחס ליין ולבירה, אך יכולה לכלול גם רוחות כגון אמרטו, אפרסק שנאפס, פרנט ברנקה ואמארטו. משקאות אחרים עשויים להיות סוכר נוסף או עשבי תיבול כדי לשפר את טעמם. ה-ABV שלהם בדרך כלל נמוך יותר מזה של זנים אחרים. ומכיוון שחנויות משקאות מוכרים אלכוהול לצריכה מחוץ למתחם, חלקם נוחים יותר מאחרים. בתחומי שיפוט רבים בארצות ־ הברית יש מונופול על אלכוהול.

חלק מתחומי השיפוט משתמשים ב ”רוח” לתיאור יין ובירה. עם זאת, ניתן להשתמש במונח גם כדי להתייחס לסוגים אחרים של אלכוהול. הוא כולל בירה, יין, משקאות חריפים וסוגי אלכוהול אחרים בארצות ־ הברית. ישנם סוגים רבים ושמות של אלכוהול. יש כמה חריגים לכלל הזה. בחלק מהמקרים, חנות משקאות ממשלתית תמוקם ליד מכולת. ניתן למצוא חנות משקאות במיקום כפרי או עירוני בכמה מדינות.

אז מהן משקאות חריפים?

משקאות חריפים הם משקאות מזוקקות עם תוספת סוכר וטעם. משקאות חריפים הם בדרך כלל פחות אלכוהול מאשר אלכוהול. משקאות יכולים להתעבות ולהכין סירופ על ידי הוספת ממתיקים וטעם. המשקאות האלה בדרך כלל לא חזקים כמו אלכוהול, והם לא לשימוש יומיומי. במשקאות אלכוהוליים אלה יש אחוז אלכוהול נמוך יותר מיין. הם פופולריים יותר בקוקטיילים, וניתן למצוא אותם בבתי קפה, ביקבים ובמסעדות.

אם משקה נחשב ליקר או ליקר זה עניין של העדפה אישית. בעוד כמה משקאות חריפים יותר, אחרים מתוקים וחלקים יותר. לא משנה איזה ליקר תבחר, חשוב לדעת את תוכן האלכוהול לפני שתבחר משקה. אם אתה טירון בערבוב ושילוב אלכוהול, אתה צריך להתייעץ עם איש מקצוע שיש לו ידע על סוגי הרוחות השונים.

ליקר הוא משקה שנוסף עם סוכר וטעם. הוא פחות אלכוהול מאלכוהול ולכן פופולרי יותר לאירועים מיוחדים. משקאות חריפים יכולים לשמש ליצירת רוחות, אבל הם גם נהדרים לבישול. תלוי בסוג הרוח שאתה בוחר, זה יכול להיות רעיון טוב להתייעץ עם איש מקצוע אם אתה לא בטוח איזה סוג של משקה לשתות. כדי למצוא את המשקאות הטובים ביותר, אתה יכול גם לטעום כמה.

לערבב קוקטיילים זה לא קל למתחילים. למד על ההבדלים בין משקאות חריפים לרוחות. בעוד רוחות מזוקקות, משקאות חריפים הם לא. לרוב הליקרים יש פחות מ-30 אחוז אלכוהול בנפח. זה מספיק כדי לשתות במתינות. הם בחירה מצוינת למסיבות כי הם חזקים יותר מיינות רגילים. אם אתה מחפש משקה טעים, תנסה ליקר!

למידע נוסף, הקליקו: https://www.eliasi.co.il/

Share this post