השכרת ציוד

איך לבחור את חברת השכרת הציוד הנכון לאירועים שלך

איך לבחור את חברת השכרת הציוד הנכון לאירועים שלך

חשוב שיהיה לך מושג איזה ציוד תצטרך לפני שתתחיל עסק להשכרה. חשוב שלא יהיה יותר מדי ציוד. עם זאת, אתה לא רוצה שהציוד שלך יהיה לא יעיל. מוטב לשמור את המלאי נמוך ככל האפשר ולשכור רק את הפריטים הרווחיים והנפוצים ביותר. יותר ממה שאתה צריך זה רעיון טוב, אבל אל תיסחף ותוציא יותר ממה שאתה צריך.

אם אתה צריך לשכור ציוד לזמן קצר, לוודא שאתה יודע כמה זמן ההשכרה תהיה ל. שאל אם החברה תאסוף את הציוד ותעביר אותו אליך. תשאל על העלויות של המשלוח ותרים. חברת השכרה טובה כמעט תמיד תציע שירותי משלוח והתקנה. אם אתה לא נוהג, שאל עם חברות ההשכרה באזור שלך בלבד. אתה יכול להיות בטוח שעסק השכרת הציוד שלך ינוהל על ידי אנשי מקצוע כאשר אתה שוכר אותם.

עסק השכרת הציוד הוא תעשייה גדולה. התעשייה גדלה במשך עשרות שנים, וזה כבר לא רק עסק בבעלות משפחתית. קבוצות בינלאומיות רבות נכנסות לתעשייה ועוברות כעת מכירות של EUR1 מיליארד בשנה. כ-40 מתוך 100 החברות הגדולות בעולם להשכרת ציוד הן אירופאיות, ורובן מעסיקות פחות מחמישה אנשים. אבל יש כמה דברים לזכור בעת שכירת חברה להשכרה.

מה הצעדים הראשונים שאתם צריכים לדעת כאשר אתם שוכרים ציוד?

ראשית, תוודא שאתה מכיר את תהליך ההשכרה. אין דבר כזה ”גודל אחד מתאים לכולם”. לפני שאתה מתחייב לכל חברה להשכרה, לוודא שאתה שואל על אפשרויות משלוח כמו גם תנאי תשלום. שיקול חשוב נוסף הוא סוג הביטוח. מומלץ להוציא ביטוח בעת השכרת ציוד. חשוב גם לדעת כמה זה יעלה. חשוב להבין את עלות הביטוח לפני שאתה חותם על חוזה.

חשוב גם להיות מודע לזמן האיסוף והמשלוח של ציוד שכור. כאשר אתה שוכר ציוד, אתה לא צריך לדאוג על עלויות התחזוקה, כפי שאתה תשלם עבור הציוד רק כאשר אתה צריך את זה. אתה יכול להתמקד בעתיד הקרוב של העסק שלך על ידי הימנעות הנטל של תוכניות תחזוקה לטווח ארוך ולוודא שאתה מסוגל לעמוד בתקני פליטות. השכרת המכונה הנכונה היא פתרון נהדר אם אתה לא רוצה שהפרטים האלה יטרידו אותך.

כאשר תמחור להשכרת ציוד, חשוב לשקול האם להשתמש בו לפרויקטים לטווח קצר או ארוך. אתה צריך רק לרכוש ציוד שאתה תשתמש בו לעיתים קרובות. עם זאת, תצטרך לשקול כמה שעות הציוד יהיה בשימוש. זה שיקול חשוב. ודא להשוות את המחירים של מכונות שונות.

כאשר תמחור עבור השכרת הציוד שלך, אתה רוצה לקבוע העלות שלך ליחידה. שיעור שוק תחרותי הוא אחד שאינו גבוה מהמתחרים שלך. כדי לממן כראוי את שירותי השכרת הציוד, יהיה עליך לשקול את עלות הכלים ואת מה שהלקוחות מוכנים לשלם עבורם. אם העלויות גבוהות מדי, אתה רוצה להציע מחיר נמוך יותר עבור פריטים אלה.

כאשר תמחור להשכרת ציוד, אתה רוצה לשקול את השוליים שלך. כאשר קובעים את העלות ליחידה, אתה רוצה לוודא שהמחיר שאתה גובה הוא תחרותי. זה לא יוצא דופן שחברה אחת תהיה יקרה יותר מאחרת, בניגוד לעסקים אחרים. בעת הגדרת שוק היעד שלך, חשוב לשקול את העלות ליחידה בעת הגדרת מחיר עבור שירותי השכרת ציוד. חברת השכרה צריכה להיות מסוגלת ומוכנה לנהל משא ומתן על סמך מצבו ושולי הציוד.

בנוסף לעלות שלך ליחידה, אתה צריך גם לשקול את המחיר לשעה. שירות השכרת ציוד גובה מחיר שעתי שמכסה את כל העלויות. יום עבודה יכול לעלות לחברה כמה דולרים. במקרים אלה, עדיף לשכור מכונות יקרות יותר ממה שאתה צריך. זו אפשרות זולה יותר לעסקים. זה יחסוך את כספי החברה שלך בטווח הארוך.

למידע נוסף על השכרת ציוד, הקליקו: https://aharon-rent.co.il/

Share this post