בת מצווה

אטרקציות לבת מצווה – איך תבחרו?

אטרקציות לבת מצווה – איך תבחרו?

בניו יורק יש הרבה אטרקציות לבר ובת מצווה. אולם הנשפים זיגפלד הוא בחירה פופולרית לחגיגה. זה בית קולנוע שהומר בשנות ה-60 עם תקרות גבוהות וללא עמודות. למסיבה מתוחכמת יותר, קחו בחשבון את משפחת גלסהאוס, שיש לה שני מקומות עם נוף מדהים של נהר הדסון. או, לנסות אכילת איטלקית עם אווירה תעשייתית, כמו טרטוריה Il Mulino, שיכול להכיל 130 אורחים בחדר הראשי או 45 בחדר פרטי.

מקום 202 מזרח מכסה 2,000 מטרים רבועים ומאפיין תאורה מתכווננת ונרות רכובים על קיר. גריל בראיינט פארק הוא בחירה פופולרית נוספת למסיבה, שהיא מקום נהדר לקבוצה גדולה. במקום יש גם אוהל מחומם שיכול לשמש לחגיגות החורף. גני בטרי היא עוד אפשרות נהדרת, עם נוף עיר פנורמי, טרסות מפוצלות, וחדרים נפרדים לילדים ומבוגרים.

מופע ברייקדאנס יכול להוסיף כיף למסיבה. מהלכי ברייקדאנס מבוצעים על בסיס סולואים של הרקדנים. אורחים מקבלים עידוד להצטרף לריקודים. המוזיקה נועדה להניע את הקהל. מופע ברייקדאנס הוא בחירה מצוינת בהתאם לגיל של הילדים שלך. אם אתה מודאג לגבי גיל האורחים, אתה יכול להזמין מופע ברייקדאנס מיוחד עם מארגן האירועים שלך.

צלם בת מצווה יכול להיות בחירה מצוינת לאירוע הזה. אתה יכול לבחור מבין מגוון צלמים ולוודא שאתה בודק את מדיניות בית הכנסת לפני שאתה שוכר איש מקצוע. אנשי מקצוע צריכים להיות מסוגלים לצלם מגוון אירועים וליצור מזכרות ייחודיות. אתה יכול גם לקבל תא צילום להגדיר במסיבה. תא צילום יכול גם להפוך את המסיבה ליותר מהנה לאורחים.

מופע ברייקדאנס הוא אפשרות נוספת לחגיגת בת המצווה. המופע כולל מגוון רקדנים שונים ומאפשר לאורחים להשתתף בכוריאוגרפיה. המופע גם אינטראקטיבי, עם הזדמנויות רבות לאורחים לשאול שאלות ולהיות מעורבים. זה רעיון טוב לשכור צלם שיתפוס את האירוע. יש אפשרויות אחרות אם תא צילום הוא לא אופציה.

תתאימו את האטרקציות לנושא של הבת מצווה:

אטרקציה הבר מצווה הפופולרית ביותר של NYC היא מופע ברייקדאנס. מופע הברייקדאנס מאפשר לאורחים להשתתף בכוריאוגרפיה על ידי המבצעים באמצעות ציוד הריקוד האחרון ביותר ולהקה חיה. המוזיקה במופע נועדה לעודד מסיבת ריקודים תוססת. האירוע הזה הוא הזדמנות נהדרת לשכור צלם מקצועי. החדר המרכזי ב 202 מזרח הוא 2,000 מטרים רבועים.

לניו יורק יש הרבה אפשרויות עבור אלה שמחפשים מקום אופנתי וגבוה. תיאטרון גראמרסי במנהטן (באנגלית: Gramercy Theatre, Manhattan) הוא מקום מסורתי המתהדר באורות לד. מועדון לילה בעיר יכול להיות אופציה טובה אם אתה מעדיף אווירת מסיבה מינורית. בת מצווה במסעדה עירונית היא דרך נהדרת לחגוג את האמונה היהודית. האוכל במסעדות אלה הוא טעים ויש גם מגוון של מקומות לקנות אלכוהול.

תא צילום הוא דרך כיפית להפוך את מסיבת בת המצווה לבלתי נשכחת. אתה יכול למצוא אחד בניו יורק או באינטרנט. זה לא משנה איפה אתה בוחר לארח את האירוע שלך, זה מאוד סביר שזה יהיה להיט גדול עם אורחים. אם בחרת נושא לבת המצווה שלך, ודא שלמקום יש קומת ריקודים ותא צילום. כדי לחגוג את ציון הדרך הזה, אתה יכול גם לשכור בלון אוויר חם.

אם אתם חוגגים בר מצווה בניו יורק, שקלו אפשרות בידור ייחודית. מופע ברייקדאנס יכול להיות דרך מהנה ומיוחדת לחגוג את האירוע. אורחים יכולים להשתתף ברייקדאנס כמו גם במוזיקה. כוריאוגרפיה של מופע ברייקדאנס היא ייחודית. אורחים יכולים ללמוד כוריאוגרפיות חדשות ולהשתתף בריקוד. עוד כמה אטרקציות ייחודיות לבר/בת מצווה באזור בוסטון רבתי כוללות תקליטן מפורסם, זמר מקצועי ולהקה מקומית.

אולם הנשפים של בת המצווה הוא מקום נהדר לחגוג בו. זו ההגדרה האידיאלית לבר-מצווה. תא צילום הוא חייב להיות לכל בר/בת מצווה, אז למה לא לשכור צוות מקצועי? קבוצת ברייקדאנס תהפוך את חוויית האורחים שלך לבלתי נשכחת. מופע קרקס יכול להיות גם כיף אם יש לך את הכספים.

למידע נוסף על אטרקציות לבת מצווה, לחצו כאן: https://boooom.co.il/%D7%90%D7%98%D7%A8%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%91%D7%AA-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%94/

Share this post